Royd Jatuh katil..

>> Thursday, October 22, 2009

Wah lama jugak aku x update blog nie..
Gambar2 percutian d Sabah masih terperap dalam handphone lowkong aku...
Esok lusa aku update all the pic okey!!

Cuma mo kongsi ceta sket..
Kerana kecuaian ku semalam,
aku dah menyebabkan royd jatuh gedebuk dari atas katil..
Seblum tuh lowkong aku dah pesan..
jaga Anak tuh elok2..sat g dia jatuh..
aku ngan perangai suka menjawab aku
"ala mana lak jatuh..ndak ba..ok jak tuh"
Pastuh lowkong pesan..."jangan menyesal nanti sudah"

X sampai setengah jam lowkong aku ckp cam tuh..
Aku letak Royd atas katil..kat tengah2 katil okey..
dalam masa yang sama aku dok angkut handbag aku yang betabur kat bilik
(*macam mana x bertabur..setiap hari nak tukar handbag p keja..Konon2 ikut dressing la)
x sampai seminit pun aku membelakangkan royd..
tetiba...

DUSHHHH "uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Aku dengan tindakan reflection trus angkat royd n dodoi dia
punya la dia nangis x belagu..
1st time aku tgk dia nangis sungguh2 camtuh
slalu dia nangis... saja d buat2..
dia nangis pun slama nie sbb ngantuk n lapar
dia x penah nangis sbb sakit..

Aku tgk anak aku..Ya Allah...penyesalan aku memang dah x berguna
kerana kecuaian ku ..
Aku menyebabkan anak aku yang berusia 6 bulan menanggung sakit...

Aku belek kepala dia...cket pun xda darah n bengkak
Mula la aku cuak..
belek sana belek sini..
xde tanda lebam tau biru
Aku turut nangis..aku xtau nak redah kan suasana..

Tetiba lowkong aku muncul lepas dari mandi
Dia tanya aku sbb tgk mukak aku dah cuak gila
aku pun dalam sedu campur takut okeyyy..
kata royd dah jatuh katil..
laki aku nak bebel pun dah x bleh
sbb dia dah pesan tapi aku dok degil..
dia nak marah pun tgk aku dah nangis..
(Sorry lowkong...mo buat macam mana ..dah memang sifat ur wife mcm nie susah nk berubah)

Alahai..chiann anak aku royd...!!!
Mo x mo aku tepaksa p keja gak...
tapi aku pesan kat Jum2 pepehal call...
Every 1 hour aku call jum2
tanya keadaan royd..
Syukur alhamdullilah royd dah start gelak...

So smlm aku n lowkong tidur bersama royd
MAMA so sorry royd..
lowkong....am so sorry also...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP