BLaCKoUT

>> Tuesday, November 10, 2009

Arghh Tensen nya black out semalaman..
Dari kol 2.30pm sampai la pagi nie..
Letrik x on gik..
Royd meragam abis..
Cket2 merenggek..
Mayb nyamuk sebok menyerang dia..
Aku sapu lotion prevent mosquito kat seluruh badan dia
Termasuk badan aku skali..
Wah bekesan jugak ubat tuh..
Nyamuk memang x dekat..
Baru call TNB
Hurmm...depa kata tgh fix..
Adeh sampai bila la nak tunggu ada letrik nie
Tension!!!Jiwa kacau...
(Walaupun aku kat opis tapi kesian anak aku kat umag dok kepanasan)
Sbb Black out???
HUmm...info dari TNB tadi kata
Pencawang smlm kena sambar petir
Ish dasyat sungguh..
(Maunya x dasyat seluruh Bandar SAujana Putra Black out)

Tapi yang x puas hati nya tuh..
Tgh malam ada kawasan dah elok
Area aku nie sampai skrang x elok2..
Arghh abis sayur..ikan ..daging aku dalam fridge
(tension....jiwa kacau)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP