Book aka BUKU (Subang Parade)

>> Saturday, December 5, 2009

Lunch ngan Azian dekat Subang Parade...
Ada time cket..menular p MotherCare outlet..
Hurmm konon nya mencari buku tuk royd..
Haaa la....asyik aku baca buku je x senang!!
Sebok gak anak kecik aku tuh nak membaca
(sebenarnya bukan baca pun..Dia geget2 buku tuh bagai..)
So baby x elok geget buku kan..aku beli la yang nie ha...



sampai umag..happy la aku dok bagi kat royd..
Adeh dia x peduli pun..malah buat muka takut...
Sakit nya jiwa aku..
penat tau aku cari kat kedai tadi
aku belek2 buku tuh..
pasal apa la royd x suka..
comey apa!!!
?????
Lama aku pikir..
la patut la ...
Ladybug book nie x serupa buku...
ianya merupakan se ekor kumbang yang besar
Patut la royd takut
Cheh!!hampeh...
kah kah kah...
P/S:morale of the story: jan beli buku yang x serupa buku..kwang kwang kwang

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP