MomBloggersPlanet Cutest Baby Smiling Contest

>> Sunday, December 13, 2009

Contest by MBP on December 2009, theme with "Cutest Baby Smiling Contest"










Masa aku single minggle dulu, slalu dengar member2 aku kata,
 "tak sabar la nak balek umah...windu kat anak"
"Penat cam mana pun,nampak anak aku depan pintu..
sambut aku ngan senyuman..Rasa hilang segala letih & stress"
"Senyum anak aku bule buat kan aku rasa tenang"

Aku dengar rasa cam tak logik jer masa tuh..
Ye ke sampai camtuh skali penangan senyuman baby...
Tak caya la...
Tipu ar..
Eleh yo ow ow jer tuh...
Dan Dan ar...

Haaa skrang nie bila dah jadi mak - mak nie
Baru padan muka aku
baru la aku rasa...
Ya Allah, indah nya senyuman anak aku
Ya allah rindu sangat aku kat baby aku (walaupun serumah ok)
Ya allah...Senyuman Royd membuat hati ku tenang & nyaman..

Ntah la...aku x buleh describe macam mana perasaan aku
bila melihat si kecil ku beraksi di sulami senyuman
Lebih2 skrang nie dia dah meningkat umur 8 bulan
Memacam perangai dia..memacam keletah dia..
Pantang usik sikit dia...dia akan balas ngan senyuman
Pantang main bak bak chak..ketawa mengekek ngekek..

Arghh betapa indah nya menjadi ibu dan
mempunyai anak yang sentiasa ceria...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP