Importante ANNOUNCEMENT!!!!

>> Saturday, December 5, 2009

This blog coming up will be a business page...hehehehe
my lowkong dengan rela hati...
ingin men"join"kan diri nya
Yang slama nie pendengar & pembaca tegar blog aku..

Dia announce nak:
1-buka kelas masak memasak (sesungguhnya dia memang pakar...huhuhu)
2- Nak jual ikan haruan segar...

skrang aku tgh edit blog aku yang serabut ini..

nantikan kemunculan lowkong aku d page ni...

P/S:masa memula asyik gila main "contest baby " je...kali nie aku nak beralih arah "jual skill" lowkong aku pulak....nampak sangat aku xda bakat!!!keh keh keh...





0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP