Officemate!!!

>> Wednesday, December 9, 2009

Eh eh..sejak aku ber blog nie..
tak penah plak tepikir nak masukkan gambar2 kawan opis aku..
Ha ha ha..sori kengkawan sesungguhnya aku nie manusia bukan pelupa tetapi x ingat..
Di sbb kan ari nie aku rasa kawan2 aku nie baik sangat..(mood kitaorang baik kot sbb boss xde..hahah)
so Aku nak perkenalkan kat blog aku kawan opiz aku (haa bukan slalu bloger2 nak kenalkan kengkawan opis)

So yang nie Kak lina, Dia nie slalu je memperkenalkan product2 yang terbaru d pasaran.
lelebih aku nie yang slalu ketinggalan zaman...!
but nope nope nope..she is not available anymore..she was taken!!!
and the most importante ..
She is a HOT MAMA...
bule pepagi nie dia ceta nak bawak anak dia p RED box karaoke..
kak lina u memang voqe da vouqe....ada class gitu!!!
(nak jadi anak kak lina bule?hahahah)
Pagi nie cam biasa nak tunjukkan aku barang...door gift pengantin...
wah class u,skrang nie orang dah x bagi bunga telur...
yang kak lina tunjuk nie notepad..wah kawen bule dapat notepad..!
dah tunjuk kat aku tuh..makna nya ...hak dah btukar milik la kan kak lina..hahah
pepagi dah dapat hadiah...




Yang ni plak ENcik Jaiz aka Jaiz..
hahaha dia nie sesunuggunya manusia yang baik
dia la ngajar aku start blogging nie..(hahaha puji2 ada makna nie jaiz)
Otak dia Duit je..Gila business!!!
Tapi ari nie aku btol2 berterima kasih ngan jaiz
1) Dia bagi aku door gift orang kawen gak..hadiah dia cermin..memang cute!
 (nampak sangat aku xde undangan kawen minggu nie)
2)Memperkenalkan aku buah CIKU...hahaha seumur hidup aku x penah nampak buah ciku n makan buah ciku(wah teruk tol aku nie kan)-
yang aku tahu ciku itu sejenis buah..tuh pun aku baca buku zaman sekolah rendah...
n baca majalah ujang..ada nama kartunis CIKU..



Tetapi jaiz juga manusia yang pelik..
Dia mempunyai patung katun yang sangat pelik dekat meja dia
Ada monster pelik..ada sotong pelik dan ada lobster pelik..
Sesungguhnya jaiz sudah berumur 29tahun ..hahahah!




INI BUAH CIKU
Aku rasa buah ciku itu pelik
sbb aku x penah makan buah ciku..
hahahaha..
Ringgan2 aku nak geget nak kopek cam rambutan
nAsib baik la aku tanya jaiz dulu..
Kalo tak sejarah manggis berulang kembali
Owh tidak!




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP