Berjaya Hill Resort vs SOHO KL

>> Thursday, August 20, 2009

Berjaya Hill Resort...Hurmm...my hubby "mogok" lagi..hehehe!
Macam biasa bila cuti je kitaorang kuar jenjalan..
Anak???huhuhuh tinggal kat umag...!
Besh..laki aku rajin bawa aku jenjalan!!yehaaa...(puji cket dekat intro sblum buka ceta)


Masa dekat simpang umah aku,laki aku tanya nak p Melaka ke Bukit tinggi?Aku kata Bukit Tinggi.pastuh dia tanya gik sure ka???aku bila dia tanya cam tuh..ha mula la..sat gik salah menyalah..hahah!aku kata suka hati la janji aku dapat jalan..!huhuhu..then dia ikut simpang p IPOH..maknanya p Bukit Tinggi la tuh...


Kitaorang memang x penah sampai tmpt nie..aku penah tgk skali kat TV or magezine pasal berjaya Hill nie cam besh je...alih2 bila dah sampai sana..Allah huakbar...punya la mengecewakan..macam biasa laki aku akan buat perangai dia..buat "bebai" dia...tunjuk mogok la tuh hahaha aku tau dia very dissapointed with that place..same goes to me!!!giler memang x besh..x sesuai untuk percutian pun..dah la tuh sblum masuk kena charge RM10..Not worth it!!even ada,taman rabit ke..japanease apa ka..ala ala kota france ka..!it is a creap!!

Seriously there is nothing special there!!!penat je rides,dah tuh sampai sesat2 alih2 sampai atas...menggong!!!apa benda pun x beshhh...tmpt ni serious..it only to take a picture ala ala oversea..dah la tu restaurant dia memang sunyi sepi...x happening!!!!There is no place yang kitaorang p sebelum nie sama macam nie..memang nyesal la datang!!!!So my hubby memang dah cross Out "X" tempat nie...!

Dalam frustated tuh ..kitaorang sempat gak la amik gambar..dari x buat apa,baik take a shoot cket..nak makan tmpt tuh pun macam xda selera...so kitaorang rides p SOHO KL ..jalan jalan cari makan dekat sana!!!!brooommmm broommmmm vrooommmmm







My hubby with his frustrated face..hahaha!




<----senyum tepaksa!!!!
SOHO KL..
hurmm tmpt nie gik Besh owkey...sapa yang nak p makan,ha mai jenjalan cari makan kat cnie..macam macam makanan ada..dari weatern,italian,korean,taiwanese,Chinease ...yam sing yam sing pun bule kat cnie..tapi aku n hubby aku..memang kebulur nasi tahap dewa..so kitaorang gasak Indian Food dekat d' Leaf...mantoppppp sunggu nasi briayani dia..!!!

Nasi briyani ayam..superrrrbbbb!!!

Muka happy dah kenyang!bulbzzzzzz

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP