Surprising!!

>> Sunday, August 30, 2009

Eh x sangka nya...baby aku yang 4 bulan 18 hari nie dah bule merayap...
aku ingat dia bleh meniarap je!!!
Cepatnya!!!yang lawak tuh..dia merayap kebelakang..heheh
Gostand ya sayang???


tapi kan..ish x puas gik aku nak gigit2 dia yang pendiam tuh
la nei dia dah pandai lawan balek
bila aku kish muah muach kat dia...
bule dia tarik rambut n telinga aku..then siap sembur air liur dia gik
sakit tuh memang ar sakit..tapi happy sebab dia dah ada reaction..
hahaha!


Lagi yang aku tatau...
dia dah pandai tgk tv...
kejut gak tuh sebab dia memang asyikkkk ngan tv tuh
Memang aku ada pesan kat pembantu aku bg royd tgk cartoon..
tapi x sangka plak dia begituuu concentrate..
eya la slalunya aku nie balek lewat...royd tuh pulak bila aku balek trus mandikan dia..dia tido..xda nak bemain main gik..
Bila aku p keja..lepas aku mandikan pepagi dia isap susu..then tidooo..
alahai anak omak!!!

Rugi rasanya x dapat spent time di siang hari ngan Royd...


Ni pic amik pagi tadi sblom p keja....huhuh


1 comments:

Anonymous,  October 31, 2010 at 2:53 AM  

You forgot Andrew Jackson’s Big Block of Cheese with nary a macaroni in sight.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP