Terjah Menerjah!!!!

>> Thursday, August 13, 2009

March 2010 - LANGKAWI
Flight Details

Kuala Lumpur (LCC Terminal) TO Langkawi (LGK)
Mon 08 Mar 2010, 1125 hrs

Langkawi International Airport to LCC Terminal
Fri 12 Mar 2010, 2015
May 2010 - PENANG
Kuala Lumpur (LCC Terminal) to Penang
Tue 04 May 2010, 1340 hrs
Penang International Airport To LCC Terminal
Sat 08 May 2010, 2100 hrs
Wah x sabar rasa nya nak bercuti...tapi dapat ke cuti?hehehe tuh belakang ceta..janji aku dah beli tiket..hopefully x jadi macam sbelum nie..aku nak p bali tapi terbeli tiket p Acheh!!!
Adoii apa la bengap nya aku nie!!!Tadi dok booked ticket pun aku perhati sesatu..yea lah melayang fulus aku planning x jadi...aku ajak gak "jantung hati" aku tuh p Acheh..bukan nya dia nak p..malah siap kutuk aku ...
Si suami -"jan harap aku nak p...tuh bukan p melancong ..tuh nak p bunuh diri"..
Si Isteri- "Ok apa p acheh..."
Si Suami - "ok apanya...tuh tempat tsunami la...dah hancus dah pulau tuh"
Si Isteri- ""Eiii kita p la tengok Masjid yang magic tuh.." (dgn nada excited)
Si Suami - "Dalam internet kan bule tgk,,"
Si Isteri- "ala jom la abang..sayang dah bayar dah pun..rugi la x p"
Si Suami - "argh xnak aku..turun turun kapal terbang je,kena tikam..depa kan tgh gadoh tuh kat sana..dah tuh time posa plak tuh..mana ada orang p becuti time posa posa"..
Si Isteri- "Posa ek time tuh....???"
Lalu si isteri Terdiam...dah kalah dah tuh..huhuhuhu
****heheheh aku pun satu..main "bantai" booking jer ticket..x check pun bulan tu bulan posa..yang aku ingat..time tuh birthday aku..hahahah!nampaknya birthday tahun nie aku kena posaaaa!!!! (***psttt abang...ada surprise present tak macam tahun lepas???dapat emas lagik tak tahun ni??hahahaha)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP