Romantika Di Amok

>> Friday, August 7, 2009

Khamis 6/8/09- semalam cuti, akhirnya dapat gak aku kuar ngan laki aku..itu pun dah puas berjujuran air mata tegolek golek dekat katil haaa baru la bule dapat naik moto bike dia tuh...katanya nak p jalan ipoh p repair moto...repair moto pun repair moto laaaaa!!!janji aku naik bikeeee....sepanjang perjalanan tuh mulut aku muncung sampai ke highway bengkak la tuh!!!dalam bengkak bengkak tuh tetiba budak2 dalam keta proton saga sebelah melambai lambai..aku toleh tepi,xda keta pulak..aku toleh belakang rasanya keta tuh jauh dari kitaorang..laaa lambai ketaorang ker dalam hati aku!!!!patut pun,laki aku bawa 140kmj...



Besh gak bengkel nie..manyak moto..sempat gak la aku berasap kat cnie..beboring aku dok menunggu,laki aku suruh masuk kat dalam kedai..wah manyaknya accesories moto..sementara laki aku dok melayan pomen,aku dok belek-belek helmet..tetiba aku stop...Lawa giler helmet nie..humm besh gak kalo letak kat kepala aku!!dari jauh aku dok jerit panggil laki aku konon konon bule la mintak beli kan..cheh,hampeh..aku kena bayoo sendiri..xtahan ngan design helmet yang cute nie,akhirnya melayang duit aku RM70..


Bila pakai helmet nie,terasa cam zaman british la plak..huhuhu yang beshnya lagi tuh..helmet nie hand made..memang cun gila!!!...Lebih kurang dekat sejam lebih gak la dekat kedai nie..kedai ni x tau la nak bilang apa..kedai moto plus ngan workshop kot..cam besh gak la kedai nie..(aku nak ceta pasal moto x reti ) hahaha!!!Selesai je laki aku dok merepair...dia bawa aku p genting..cheh suprised bunyi...dia p genting semata mata nak minum jot chocolate kat starbuck..huhuhu!


Dalam perjalanan balek tuh,tetiba laki aku kata "cantek bulan malam nie" erkkk????buleeee???

huhuhuh...lucu rasanya bila bikers nak beromantika d amok..aku pun terus nyanyi lagu bulan...dalam hati aku..better aku berenti sblom ujan turun...!!balek umag je anak anak dah tidur..alahai x sempat nak bermain main ngan depa..


Anyway, Thank you so much for your rides sayang,...lain kali nak ikottt lagi huhuhu
(budak cina tuh bukan laki aku ok...laki aku yang mcm terorsist ni)









Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP