BLoGGinG

>> Monday, August 10, 2009



Hari nie aku dok godek godek blogg kat internet..wow quite impressive!a lot of blogger using the blog as a link to earn a money!!!the hobby turn to money..wow really impressed me!

Now i realized,sbenarnya..aku sudah lama xda hobby!!!yang aku tau p keja balek keja..jaga anak..jaga umagtangga...!Dulu reti gak aku buat biskut..jahit langsir..!melukis..addicted on intenet,gadget,sport,fashion and most formost are MUSIC..La nie bila dah keja,berumah tangga..beranak..ish!!!langsung xda hobby..patut la bila aku letak dalam blog aku nie dalam column "interest" aku bubuh anak aku..hahaha but really i am so excited to being a mother..no other things make me more interested rather than my son n my hubby!!!yang aku tau nak mengekor kat belakang hubby aku je!!!sampai penah laki aku ckp..aku nie ngan member india pun nak jelous..hahah!Not jelous la.. coz i feel my hubby less spent his time to me n our son..!He is my Idole ..he also idole to our son..huhuhu

But hey...i am salute for those yang dah ada anak tapi masih bule ada hobby!!!dan pada mereka yang rajin maju kan diri..!(bukan cam aku..dalam confort zone saja)..hope one day ..i will get my energy back..hope one day the "rajin" spirit will rise me up to be a proud mother for my son and as a proud wife to my lovely husband!!!hehehe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP