Kesabaran yang maxima

>> Thursday, September 3, 2009

hurmmmm
Di bulan posa ni memang banyak dugaan
memacam kena tempuh..
Dari segi keja & kuarga..
Ikutkan hati mati..
Ikutkan rasa..binasa..
Yang penting kesabaran di tahap maxima..
Apa pun aku slalu beringat..
La nie Allah swt bayar cash..
wat ever happen, it has a reward on it
lelebih lagi kalo kita bersabar...pasti akan ada ganjaran yang tinggi..
walaupun aku kekadang rasa cam nak meletop satu badan..
tapi aku ingatkan diri ini...aku nak raya..
aku nak gembira d hari raya..
dah lama rasanya aku x gembira d hari raya
mudah2an tahun nie bersama suami dan anak...aku akan kecapi kebahagiaan itu
Ya allah, ya tuhan ku...
permudahkan la segala amalan ku
Moga2 ada rahmat d bulan ramadhan ini...
Amin....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP