Aku frustrated lagi

>> Sunday, September 13, 2009

aduhaiii asyik2 frust..mincik tol
3hari berturut-turut cari baju melayu dekat
masjed jamek tuk royd,xde yg bekenan
dah tuh smlm p Alam central n PKNS hampir 3 jam
dok serbu bazaar,segala butik sgala kedai aku masuk
xde yg bekenan..alih2 dapat size paleng kecik size 16
tuh pun kak lina (colleaque) aku yang dok teman setia
paksa gak aku beli..akhirnya aku akur gak..kena match kan ngan low kong
kalo tau macam nie susah sangat,aku tempah awal2 tuk dorang dua nie...
BIla sampai umag,
semangat nak test baju kat royd
cam biasa royd paleng nyampah kalo nak tukar baju dia
abih siap perang teluk baru dia surrender
alih2..aduhaiiii baju melayu tu besar sangat kat dia
frustrated tol aku...
upanya anak aku kecik lagi
aduhhh x sabar benar aku nak tgk dia pakai baju melayu
sedondon ngan daddy dia..
Nampaknya baju tuh aku kena sedekahkan kat orang lain
itu pun laki aku cadangkan derma kat jiran umag
sbb kesian gak family tuh,xkeja..anak xda beli baju raya gik..
hummm...sedihkan bila nak raya xde duit..
lebih sedih lagi..
bila orang yang kita sayang...
dah tiada d sisi kita gik...
Aduh dok time nak raya nie..
asyik syahdu je aku....

2 comments:

IronChefMalaya September 13, 2009 at 9:10 PM  

xpayah la membazir...pakai jew apa yg ada...xdew pilihan fesyen kew atau SIZE?kuwang....kuwang........

Anonymous,  September 13, 2009 at 9:17 PM  

aku pon xbeli pe pown..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP