Mom's care (Sunway branch)

>> Friday, September 18, 2009

Alahai apa la malangnya nasib
Semalam dah la aku ber jam2 kat MOm's care tuh
la ni aku kena p turn plak p sana sekali lagi
Baju tuk Royd yang aku nak beli 3 pasang..tertinggal sepasang dekat sana
Yang aku ni pun cket punya pcaya kat sales n cashier..
Biar je dorang packing bebarang aku
Yang aku tau bayar je..adeh bengap tol aku nie!!!
D sebabkan pasal nie..
Aku Menular 2 jam lagi..heheh
Seminggu nak raya nie ..sebok bebenar rasanya
Hehari aku ponteng keja...
Semalam pun aku ponteng keja gak
Mana tak nya last minute shopping
Tu la cuti je asyik merempit ngan lowkong aku
ha nak dekat raya sehari dua baru thegeh2
cari baju n persiapan tuk royd..
ke aku yg cerewet sangat nak beli barang??
habih manyak sangat pilihan depan mata..
Pening bah aku d buat nya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP