Shopping Baju raya plak

>> Sunday, September 13, 2009
























My low kong sudah x larat nak p shopping setelah dia kekenyangan!!
aduhai kena tunggu dia bangkit baru bule kuar p Masjid jamek......

3 hari berturut-turut g masjid jamek..yang dapat habuan nya cuma my lowkong...dia shopping kat BAK's butik...manyak choice tapi biasa la butik tuh kebanyakkan tuk lelaki sahaja..ladies?memang x glamer youu kat situ..!No fashion..my baby beau pun x dapat cari baju kat situ..alahai letih ramai sangat orang kat situ..yang menarik nya..ada satu kedai nie jual tudung ber modal kan 3 orang lelaki yang pandai sesangat menari dangdut..dorang memang besh..ramai dok rakam aksi mereka termasuk la aku...huhuhu


Yang nie plak...me n my lowkong sudah jammed..alahai ramai sungguh orang...tapi yg peliknya..dalam sesak2 macam nie,xda plak masuk kat gerai2 yang ada kat situ ..semua dok beratur kat jalan sempit tuh..termasuk la aku aku skali...doh!!!

dalam 3 hari tuh aku x dapat baju yang bekenan..aku memang pelik..kalo manyak sangat choice depan mata aku ..aku x reti nak pilih..!kesian low kong aku ke hulu ke hilir heret aku xda satu pun aku bekenan..ntah la baju yang macam mana aku nak pun aku confuse!!sbb aku jarang pakai baju kurung..tak reti seh nak pilih!!!

1 comments:

Lizanass Collection September 22, 2009 at 5:20 AM  

AkaKkk..Huhui..We All 3OrG Mmg PaNdaI MeNari La..Dah ProFessIoNaL Pun..HEhE..NewaY Slamat aRi Raya Kitorang WisH tuk aKak..MaAf ZahIr Dan BAtin If KitoRang TerLebih GeLek DangDut Kat Akak..Klw Ada Pape Email Jew Kat KiTorang K!!.. ixorylicious@yahoo.com/+012 2123143

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

StoryTeller

StoryTeller

StoryMoryBaby

StoryMoryBaby

Royd's Footprint


StoryListener

StoryListener

Meet The Chef

Meet The Chef

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP